Pasirinkite laiko juostą: Pasirinkti

Bet365

Atsakyti Sekti temą
Gal kas nors naudojates bet365 mastercard?
Registravosi: 2015/01/06 Žinučių: 1566 Tel.: GB
Cituoti
sport advisor rašė:

Gal kas nors naudojates bet365 mastercard?

Lietuvišką ar iš serijos Neteller Mastercard?
Viskas bus gerai!
Registravosi: 2011/03/27 Žinučių: 7327 Padėkų: 24 Tel.: LT
Cituoti
As kalbu apie paciu bet365 prepaid mastercard 😉
Cituoti
sport advisor rašė:

As kalbu apie paciu bet365 prepaid mastercard 😉

Cituoti
Buvau pries kokius 4 metus uzsiregines bet365,bet pamirsau slaptazodzius.Ka daryt?
Registravosi: 2012/11/04 Žinučių: 163 Padėkų: 4 Tel.: LT
Cituoti
Su ja atsiskaitant pinigai nuskaiciuojami nuo bet365 acc?
Registravosi: 2008/04/01 Žinučių: 77 Tel.: LT
Cituoti
jinx rašė:

Su ja atsiskaitant pinigai nuskaiciuojami nuo bet365 acc?

Ir cia kaip suprantu tik Uk acc gali tokia kortele turet.
Registravosi: 2008/04/01 Žinučių: 77 Tel.: LT
Cituoti
ronis123 rašė:

Buvau pries kokius 4 metus uzsiregines bet365,bet pamirsau slaptazodzius.Ka daryt?

Rasyk i supporta, buvau irgi kazkada uk susikures acc, pinigus aisku prapisau ir praejus kazkiek metu
penkiems matyt, gal net daugiau, sugalvojau pasiziureti gyvai rungtynes kazkokias, bandziau recoverint slaptazodi, nieko neisejo, paklausus supporto sako, kad acc istrintas susikurk nauja.
Registravosi: 2017/02/09 Žinučių: 17 Tel.: LT
Cituoti
Kaip suprantu ji veikia visiskai kaip paprasta kortele mastercard, tiesiog kai padarai withdraw tai nereik laukt 1-2 darbo dienu o tapacia sekunde pinigai ikrenta ir gali i bankomata eit.. 😉)
Cituoti
Kas esat išsiėmę pinigus iš bet365 į Neteller kiek tai trunka?
Registravosi: 2015/01/25 Žinučių: 8 Padėkų: 5
Cituoti
eimutis223 rašė:

Kas esat išsiėmę pinigus iš bet365 į Neteller kiek tai trunka?

Iki paros
Registravosi: 2011/11/24 Žinučių: 6251 Tel.: LT
Cituoti
Verification of Your Account
Thank you, we will re-send your postal verification code to your residential address. Please allow 7-10 working days for this to arrive. (bet365) Dabar tiesiok laukti laiško į pašto dėžutę?
Cituoti
eimutis223 rašė:

Verification of Your Account
Thank you, we will re-send your postal verification code to your residential address. Please allow 7-10 working days for this to arrive. (bet365) Dabar tiesiok laukti laiško į pašto dėžutę?

Taip
Cituoti
Please be advised that if you are referring to the PVC (Postal Verification Code) this is posted to you upon your first deposit in a plain, unmarked envelope.

Upon reviewing your account I can see that you have not yet made a deposit.

There are some restrictions on deposit methods for certain currencies and countries. To see a list of deposit methods available to you, please see the below link;

help.bet365.com/en/payments

Simply select your country and currency from the drop down menus. You will also be able to see information regarding withdrawals by clicking on the withdrawal tab on this screen.

We still require that you send us a copy of a recent letter, dated within the last three months and clearly showing the name and address registered on your account. Acceptable forms of correspondence include:

- Utility bill
- Bank statement (or credit/debit card statement)
- Local authority letter
- Legal correspondence

Tai ,kad atsiūstų tą laišką turiu atlikt pirmą depozitą pirma , ir nusiųst adreso patvirtinimą ? Tai kam man tada jie siųs dar tą laišką jei vistiek reik saskaitą kokę nors jiem nusiųst. O gal ne taip supratau kažką?
Cituoti
eimutis223 rašė:

Please be advised that if you are referring to the PVC (Postal Verification Code) this is posted to you upon your first deposit in a plain, unmarked envelope.

Upon reviewing your account I can see that you have not yet made a deposit.

There are some restrictions on deposit methods for certain currencies and countries. To see a list of deposit methods available to you, please see the below link;

help.bet365.com/en/payments

Simply select your country and currency from the drop down menus. You will also be able to see information regarding withdrawals by clicking on the withdrawal tab on this screen.

We still require that you send us a copy of a recent letter, dated within the last three months and clearly showing the name and address registered on your account. Acceptable forms of correspondence include:

- Utility bill
- Bank statement (or credit/debit card statement)
- Local authority letter
- Legal correspondence

Tai ,kad atsiūstų tą laišką turiu atlikt pirmą depozitą pirma , ir nusiųst adreso patvirtinimą ? Tai kam man tada jie siųs dar tą laišką jei vistiek reik saskaitą kokę nors jiem nusiųst. O gal ne taip supratau kažką?

Depositini, nusiunti dokumentą kuris patvirtina tavo nurodyta adresą ir tuomet užsisakai PVC
Cituoti
(Jautrus zmones ant klausimu i kuriuos atsakymo patys nezino, tarpkitko man tai pirmas kartas kad jie pirmi iseitu is pokalbio... dazniausiai as iseinu pirmas... 😄)

Alan W has joined this chat.

Alan W Hello, welcome to bet365 Live Chat. How may I help you?

Aurimas Hi, I have a quick question about bet365 football bookings

Aurimas can you please explain to me what is the difference between asian total cards and number of cards ?

Alan W With the Asian lines there is the option of a push bet.

Aurimas what does that mean ?

Alan W Can you confirm which game and selection you are looking at and I will be happy to explain?

Aurimas am not looking at any particular game at the moment, but i often see 2 choices, for example in todays Europa League game between Apollon and Aberdeen game there was a choice asian total cards o4.5 and number of cards o4.5 both with same odds, so i am just wondering what is the difference if i placed a bet on one or the other ?

Alan W Before a game there is no difference in the line.

Aurimas So what is the purpose of 2 choices ?

Alan W When in play the Asian will differ, depending on how many cards have been taken.

Alan W Thank you for contacting bet365 Live Chat today.

Aurimas in play bet365 doesn't offer both choices like pre-game so how will Asian differ? differ from what ?

Alan W has now left this chat.
Registravosi: 2016/07/17 Žinučių: 379 Padėkų: 242
Cituoti
str1ke rašė:

(Jautrus zmones ant klausimu i kuriuos atsakymo patys nezino, tarpkitko man tai pirmas kartas kad jie pirmi iseitu is pokalbio... dazniausiai as iseinu pirmas... 😄)

Aurimas can you please explain to me what is the difference between asian total cards and number of cards ?

Alan W Can you confirm which game and selection you are looking at and I will be happy to explain?

Aurimas am not looking at any particular game at the moment, but i often see 2 choices, for example in todays Europa League game between Apollon and Aberdeen game there was a choice asian total cards o4.5 and number of cards o4.5 both with same odds, so i am just wondering what is the difference if i placed a bet on one or the other ?

Alan W When in play the Asian will differ, depending on how many cards have been taken.

Aurimas in play bet365 doesn't offer both choices like pre-game so how will Asian differ? differ from what ?

Buna kad tuose live suportuose asilu asilai dirba, kazkada william hillo suporto klausiau ar raudona kortele skaitosi kaip dvi geltonos, tai jie man vis aiskino, kad jeigu dvi geltonos korteles parodomos tam paciam zaidejui , tai raudona kortele nesiskaiciuoja, nors as visiskai ne to ju klausiau, parasiau auksciau ir gavau teisinga atsakymi ir limita prie to pacio..
Registravosi: 2016/03/31 Žinučių: 160 Tel.: GB
Cituoti
str1ke rašė:

Ar as cia kazko nesupratau ar kaip? 😄 Pradziai sako assian galimas grazinimas o paskuj sako no diference. Tai kaip pvz kabini 4.5 ir kaip vyksta grazinimo procedura ar jis turejo omnij jei 4 bus parodytos tai puse sumos grazins? Nelabai suprantu ka jis ten norejo pasakyt 😄 Nera logikos
Registravosi: 2016/01/06 Žinučių: 60 Padėkų: 20
Cituoti
Cia buvo kabliukas tolimesnem pokalbiui kadangi tas jo atsakymas ir man uzstrigo, is to ka supratau tai jis galvojo vienas grazinamas kitas ne jai tarkim imi 4.0 ar 5.0 bet stipriai susimaste kaip pvz numeciau su .5 pasirinkimu kas jo galvoje is karto isbrauke grazinimo varijanta - po kurio jis norejo dingti is pokalbio kuo galima greiciau.
Registravosi: 2016/07/17 Žinučių: 379 Padėkų: 242
Cituoti
Sveiki , kokią pasiūlytumėt arternatyvą, susikūriau neteller piniginę ir bet365 , abiem buvo reikalingas adreso patvirtinimas , tad nuėjau į banką ir išsiėmiau išrašą, kur lyk ir visi duomenys yra ir tas pats adresas , neteller viską priėmė ir patvirtino , o bet365 atmetė , neva paaiškino , kad adresas yra nepilnas , tai kas jiems po velniais tinka ?
Registravosi: 2015/03/16 Žinučių: 9
Cituoti