Tai bet kokio tipo statymus statant reikalinga sėkmė. Aš tai nematau čia tokios loterijos, kokią tu bandei pavaizduoti, aišku jeigu kalbėsime apie mažus turnyrus su random komandomis, tokiu atveju taip, nes dažnai mažesnio lygio komandos žaidžia padriką žaidimą. Bet jeigu kalbėsime apie top turnyrus ar lygas, tai viskas analizuojama, tiek pačio žaidėjų statistiką žemėlapiuose galima rasti, tiek statistikas prieš kitas komandas. Jeigu CS:GO žaidime žaidėjai komandoje turėtų vienodas roles, tuomet tai būtų visiška loterija, tačiau kiekviena komanda turi savo "entry fragger" savo lurkerius, supporterius ar tuos pačius in-game lyderius, taip ir išryškėja kiekvieno žaidėjo individuali statistika ir kokią naudą tas žaidėjas duoda komandai.
Kaip ir krepšinyje, taip ir čia yra komandų lyderiai, žaidėjų formos ilgaainiui kintą į abi puses. Po prastų mačų, dažnai žaidėjai jau sekančiame mače pasitempia ir atrodo kur kas geriau. Viskas šiais laikais analizuojama, tuo labiau tokiuose turnyruose, kur motyvacija aukščiausiame lygyje.
Jau vien major turnyruose kuo toliau, tuo dazniau pradeda laiminet underdog komandos. Be tipiniu spelioniu su csgo zvaigzdem kaip niko, coldzera ar s1mple, ir su analizem kazi ar turesi labai gera laimejimo procenta. BO1 macuose tikrai per daug 'random' tokius statymus deliot. O zvelgiant i kiek 'mazesnius' turnyrus nei major, nera tiek daug komandu, kurios ilga laika isliktu stabilios su demonstruojamais rezultatais. Bent jau 1.6 laikais tas 'elitas' budavo zymiai pastovesnis ir dazniau turnyru favoritai 'pateisindavo savo varda'.
Krepšinyje juk analizuodamas žaidėją tu taip pat turi atsižvelgti ir į tai kokios rungtynes to žaidėjo komandos laukia ar svarbios ar rezultatyvios ar bus kova ar turėtų lengvai laimėti ir jau nuo to daug kas priklauso. Apie stabilumus ir kitus reiškinius tai aš visiškai nematau prasmės diskutuoti, nes galima čia N pavyzdžių duoti visose sporto šakose. Lažybos kiekvienais metais vis sunkiau ir analizuojamos, nes vis labiau mažėja stabilumas ir vyksta daug pokyčių nuo kurių viskas keičiasi ne tik po sezono, bet net ir sezono metu. Sutiksi ar nesutiksi su mano nuomone, nesvarbu, bet kuriuo atveju linkiu sėkmės analizuojant esportą, kuris su kiekvienais metais tampa vis sunkesnis produktas lošėjams, statistinė duomenų bazė kiekvienais metais vis papildo lažybų bendrovių logoritmus ir dar labiau apsunkina galimybes laimėti.
Na čia skiriasi mūsų požiūriai, nes pagal tavo požiūrį tų pačių krepšinio žaidėjų analizavimas turėtų būti loterija, o tu juos ir analizuodavai, bent jau aname sezone. Juk ne vienodus totalus duoda žaidėjams, lyderiams didesnius, kitiems atitinkamai mažesnius pagal rolę, bet aš dar kartą kartoju, kad yra pilna įvairios statistikos tiek individualios, tiek komandos, tiek įvairių žemėlapių. Mažesnius turnyrus atmečiau jau prieš tai rašytoje žinutėje dėl padriko žaidimo ir daug random komandų, kurie ilgaainiui tiesiog nesukuria jokių "trendų". Pats paminėjai, kad kuo toliau, tuo dažniau pradeda laiminėti underdog komandos, vadinasi underdog komandos naturaliai gauna daugiau raundų ir killų nei vidutiniškai ir jau čia atsiranda value dalykai. Jeigu tu analizuodamas matai atkaklius mačus su daug raundų, tai vėl automatiškai garantuoja daugiau killų kiekvienam žaidėjui. Pažiūrėk kiek paskutiniu metu tiek kvalifikacijoje, tiek pagrindiniame turnyre įvyko OT ir kiek atkaklių mačų.
Krepšinyje juk analizuodamas žaidėją tu taip pat turi atsižvelgti ir į tai kokios rungtynes to žaidėjo komandos laukia ar svarbios ar rezultatyvios ar bus kova ar turėtų lengvai laimėti ir jau nuo to daug kas priklauso. Apie stabilumus ir kitus reiškinius tai aš visiškai nematau prasmės diskutuoti, nes galima čia N pavyzdžių duoti visose sporto šakose. Lažybos kiekvienais metais vis sunkiau ir analizuojamos, nes vis labiau mažėja stabilumas ir vyksta daug pokyčių nuo kurių viskas keičiasi ne tik po sezono, bet net ir sezono metu. Sutiksi ar nesutiksi su mano nuomone, nesvarbu, bet kuriuo atveju linkiu sėkmės analizuojant esportą, kuris su kiekvienais metais tampa vis sunkesnis produktas lošėjams, statistinė duomenų bazė kiekvienais metais vis papildo lažybų bendrovių logoritmus ir dar labiau apsunkina galimybes laimėti.
Nepamirsk, kad skirtingai nei 'realiam sporte', be zaidejui 'juodos dienos' cs'e egzistuoja dar toks dalykas kaip 'ekonomika', kurios prematche tu kazka neisanalizuosi. Jei 'realiam' sporte tu vis vien naudoji ta pati kamuoli, ir spiri/metai i tuos pacius vartus/krepsi, tai cs'e tas nelabai egzistuoja, nes norint nuolatos zaisti savo norimais 'gun'ais', reikia islaikyt stabilia 'ekonomika', kad komanda turetu visa reikiama 'equipment'. O jei jos neturi, tai suteiki varzovams sioki toki pranasuma, pries prasidedant roundam. Net ir laimedamas roundus gali neturet pernelyg geros 'ekonomikos', jei laimi roundus liekant 1-2 zaidejam pastoviai.
Nepamirsk, kad skirtingai nei 'realiam sporte', be zaidejui 'juodos dienos' cs'e egzistuoja dar toks dalykas kaip 'ekonomika', kurios prematche tu kazka neisanalizuosi. Jei 'realiam' sporte tu vis vien naudoji ta pati kamuoli, ir spiri/metai i tuos pacius vartus/krepsi, tai cs'e tas nelabai egzistuoja, nes norint nuolatos zaisti savo norimais 'gun'ais', reikia islaikyt stabilia 'ekonomika', kad komanda turetu visa reikiama 'equipment'. O jei jos neturi, tai suteiki varzovams sioki toki pranasuma, pries prasidedant roundam. Net ir laimedamas roundus gali neturet pernelyg geros 'ekonomikos', jei laimi roundus liekant 1-2 zaidejam pastoviai.
The FACEIT London Major is currently deciding which teams will reach the final stage of the competition, which will now be broadcast live on Sky Sports.
This partnership marks the first time Sky Sports will broadcast Counter-Strike: Global Offensive esports, providing coverage over September 20th-23rd.
esportsinsider.com/2018/...london-major-sky-sports/
Tai bet kokio tipo statymus statant reikalinga sėkmė. Aš tai nematau čia tokios loterijos, kokią tu bandei pavaizduoti, aišku jeigu kalbėsime apie mažus turnyrus su random komandomis, tokiu atveju taip, nes dažnai mažesnio lygio komandos žaidžia padriką žaidimą. Bet jeigu kalbėsime apie top turnyrus ar lygas, tai viskas analizuojama, tiek pačio žaidėjų statistiką žemėlapiuose galima rasti, tiek statistikas prieš kitas komandas. Jeigu CS:GO žaidime žaidėjai komandoje turėtų vienodas roles, tuomet tai būtų visiška loterija, tačiau kiekviena komanda turi savo "entry fragger" savo lurkerius, supporterius ar tuos pačius in-game lyderius, taip ir išryškėja kiekvieno žaidėjo individuali statistika ir kokią naudą tas žaidėjas duoda komandai.
Kaip ir krepšinyje, taip ir čia yra komandų lyderiai, žaidėjų formos ilgaainiui kintą į abi puses. Po prastų mačų, dažnai žaidėjai jau sekančiame mače pasitempia ir atrodo kur kas geriau. Viskas šiais laikais analizuojama, tuo labiau tokiuose turnyruose, kur motyvacija aukščiausiame lygyje.
Tvakaraštis
@3,00
Geriausiai dabar atrodo liquid , bet turbut kaip dauguma laimes kokia random team , kaip navis ar faze 😄
Geriausiai dabar atrodo liquid , bet turbut kaip dauguma laimes kokia random team , kaip navis ar faze 😄