Gal žiūrėjo į populiariausius žaidimus, o ne į prizinius fondus, nes pagal žaidėįus, LoL lenkia beveik trigubai Dota. Jei ne hype dėl milijoninių prizų, tai Dota išvis šiknoj būtų. Įdomu, ar Fortnite kada nors taps eSportu?
Gerai , gal kazkiek lolas populiaresnis negu dota2 , bet tikrai nera , tokio didelio atotriuko , kad tai drastiskai keistu sprendima. Esme , kad dotoje isvis nera LT zaideju , ziuriu beveik du metus ir nemaciau neivieno lietuvio kuris zaistu , bent 2k$ megeju lygoje. Kitas dalykas , dota2 turbut sunkiausias zaidimas apskritai esporte , nors jei esi profesionalas visi zaidimai sunkus , bet dotoje 2 yra begale dalyku kuriuos gali valdyti , begale mechanizmu bei kitokiu dalyku...as lola zaidziau pries 5metus~ , gal db kas pasikeite , bet pvz dotoje yra daug daugiau dalyku negu lole , kas pavercia zaidima sunkesny... as pvz nebegaliu ziureti online cs go zaidimu , nesuprasi ka ten komandos isdarineja ir nuo ko priklauso ju zaidimas , bet , kad jie nesistengia zaisti tai galiu duoti 90%. Isvis manau ilgame laikotarpyje , cs go turetu mirti , jei niekas nesiims didesniu permainu , nu nes tie patys 7map bei tie patys strats , tiesiog yra booring dalykas...o esport yra neissememas dalykas , bet kuris online zaidimas gali buti esportu...Netgi maciau runescape lyg nori patapti esportu zaidimu , kazkury savaitgaly buvo berods 20k$ ar kiek turnyras... o dar kiek maziau populiaru zaidimu yra , kaip f1 , fifa, nba , berods trackmania ir begales kitu....kol kas moba diktuoja madas , o kas bus poto , tai reiktu pasidaryti labai ilga analize...pubg lyg bande patapti esportu , bet kaip supratau , nelabai isdege sitas dalykas.
Radau online info 1,077,741neskaitaant naujų acc, tai yra, nežaidusių ranked. Tai galima dar ridęti 3-5%. Dota dabar 64k+. Tai gaunasi dvigubai. Abu žaidimai jau išeidinėja iš mados, nes visokie PUGB ir Fortnite lyderiauja, tai manau, kad jau +/- stabili bendruomenė susidarė ir augimo nebebus, tik kritimas.
Astralis 3 mape traine veda 10-0, gauna 14-16 cirkelis.
epicgames.com/fortnite/e...?sessionInvalidated=true daugiau konkurencijos esporte. 😄
epicgames.com/fortnite/e...?sessionInvalidated=true daugiau konkurencijos esporte. 😄
Noreciau paklaust zmoniu, kurie ziurit pro csgo ir ten statot. Ka manot apie tai, kad dauguma pro cheatina?
Gal but pries pora metu, bet dabar tikrai ne.
Noreciau paklaust zmoniu, kurie ziurit pro csgo ir ten statot. Ka manot apie tai, kad dauguma pro cheatina?
Is top komandu tikrai nieks nerizikuoja siais laikais cheatint, kai per menesi gauna $10 000 ir daugiau algos (plius jei dar uzsiima streaminimu ar youtube, tai dar daugiau).
Na jeigu lane jiems leidziama cytinti , tai geda organizatojams arba kas auskciau ju...bet cia is mistikos srities jau butu.
Organizuotojai kai kurie zino, kad visi pro cheatina, taciau leidzia jiems tai daryti, nes didesnis ziurimumas, nes daugiau "freaku". Kaip zino? Nes netikrina keyboard ir mouse driveriu, per kuriuos zaidejai injectina aimbotus. Ar valve zino? Manau, kad ne. Bet jie visiskai nesistengia nieko daryti.
As tikiu , kad kai kurios komandos fixina , taip pat kai kurie zaidejai online naudoja scriptus ar tai chytus , bet cia liecia tier3> komandas. Bet , kad lane naudoja kazka tai nemanau , kitas dalykas jie praleide cs go apie 8kh vien tam , kad zaistu su pagalbinem programom? s1mple savo 2014 buvo gaves vac ban , bet jis dar tada buvo vaikas. Nu kitaip sakant , tikiu , kad nuo 1-29 ir ypac lanuose viskas svariai vyksta , o ten toliau uz ju neisivaizduoju kas vyksta. liquipedia.net/counterstrike/Banned_players
As visiems platinu sia informacija, kad zlugtu csgo pro scena, kad galetu zaisti zmones su tikrais skillais.
Pirmiausia pradesiu nuo saves. Cs pradejau zaist nuo 2003m. Esu prazaides iki dabar +20k valandu. 2007m. bandziau tapti semi-pro css. Deja, mano komanda ir as nepajegem to padaryti (komanda sudare 3 latviai, as ir 1 lietuvis). Veliau nesitreniravau cs, o zaidziau tik for fun, nes istojau i univera. Veliau baigiau studijas - programu sistemas. Is pradziu dirbau .net developeriu vienoje imoneje. Bedirbant draugas (taip pat programuotojas) pasiule sukurti csgo cheatus (2012 metai). Na tada sukurem nesunkiai wh + aimbot, bet aimbotas buvo labai paprastas. Vienam forume pardavinejom tuos cheatus po 15 doleriu, daug pirkeju nesulaukem, bet vis sis tas buvo. Tobulindami ta software mateme kitu developeriu cheatus ir jie buvo sudetingesni su random patternais - atrode labai zmogiskai. Vis grizdamas po darbo codinau su draugu ir per kazkur 1-2 menesius turejom gera produkta, kuri pardavinejom po mazdaug 200$ viename forume. Nuo 2014 nebeatnaujinom, nes nebuvo laiko, o software tapo outdated, nes vac atsinaujino. Aimbotas budavo injectinamas per mouse driverius. Lanuose niekas to netikrina. Sukurti toki aimbota nera labai daug darbo, kiek daugiau planavimo. Kiekvienas ct ar t modelis vadinamas entity, o ji sudaro skirtingi "bones": chest, head, left arm.., galima padaryti, kad aimlocka random patternais lockintu prie skirtingu bones skirtingu atstumu.
Paskutiniu metu beveik nelosiu cs, bet jei nori parasyk i pm, pridesiu i steama, taciau acc naujas nuo 2013m (senas gavo vac 😄), turiu ant naujo 5k+ valandu css, +2k csgo.
Aimlocka kuomet pro sprayina galima pastebeti kiekviename pro mace, parsisiuntus demo ir suletinus bent 10 kartu. Aimlocka sunku pastebeti plika akim iprastu greiciu, kadangi jis naudoja randomized patternus.
Galeciau pateikti tukstancius irodymu, taciau turi buti patyres zaidejas, kad pastebetum. Bet yra labai akivaizdziu irodymu. Tau po to nekils abejoniu. Paimsiu gan senoka shroudo klipa is jo streamo: youtube.com/watch?v=229ACo8Z3eY
Atlik siuos zingsnius ziuredamas video:
1) atsisuk ta vieta, kur shroud saudo botus
2) suletink video 0.25 greiciu ir pasijunk fullscreen, kad geriau matytum
3) dabar tereikia pastebeti aimlocko desningumus: shroudui pries pradedant saudyti ivyksta trumpa pauze kuomet aimlockas nusitaiko.
4) esme tame, kad aimlockas lockina butent and entity krasto (edge), ir del to jo crosshairas kartais sokineja nuo kaires boto puses i desine (nuo vieno edge prie kito)
5) jo crosshair NIEKADA neuzveda ant bone vidurio, bet tik ant edge (tai fiziskai zmogui padaryt neimanoma)
Jeigu nesupratai, ko nors ka parasiau ar turi kokiu klausimu, bus malonu atsakyti. Jei reikia daugiau irodymu, taip pat galiu pateikti.
Kadangi tu esi zmogus, kuris, manau, ilga laika domisi esportu, tai noreciau, kad paskaitytum viska, ka dabar parasysiu.
As visiems platinu sia informacija, kad zlugtu csgo pro scena, kad galetu zaisti zmones su tikrais skillais.
Pirmiausia pradesiu nuo saves. Cs pradejau zaist nuo 2003m. Esu prazaides iki dabar +20k valandu. 2007m. bandziau tapti semi-pro css. Deja, mano komanda ir as nepajegem to padaryti (komanda sudare 3 latviai, as ir 1 lietuvis). Veliau nesitreniravau cs, o zaidziau tik for fun, nes istojau i univera. Veliau baigiau studijas - programu sistemas. Is pradziu dirbau .net developeriu vienoje imoneje. Bedirbant draugas (taip pat programuotojas) pasiule sukurti csgo cheatus (2012 metai). Na tada sukurem nesunkiai wh + aimbot, bet aimbotas buvo labai paprastas. Vienam forume pardavinejom tuos cheatus po 15 doleriu, daug pirkeju nesulaukem, bet vis sis tas buvo. Tobulindami ta software mateme kitu developeriu cheatus ir jie buvo sudetingesni su random patternais - atrode labai zmogiskai. Vis grizdamas po darbo codinau su draugu ir per kazkur 1-2 menesius turejom gera produkta, kuri pardavinejom po mazdaug 200$ viename forume. Nuo 2014 nebeatnaujinom, nes nebuvo laiko, o software tapo outdated, nes vac atsinaujino. Aimbotas budavo injectinamas per mouse driverius. Lanuose niekas to netikrina. Sukurti toki aimbota nera labai daug darbo, kiek daugiau planavimo. Kiekvienas ct ar t modelis vadinamas entity, o ji sudaro skirtingi "bones": chest, head, left arm.., galima padaryti, kad aimlocka random patternais lockintu prie skirtingu bones skirtingu atstumu.
Paskutiniu metu beveik nelosiu cs, bet jei nori parasyk i pm, pridesiu i steama, taciau acc naujas nuo 2013m (senas gavo vac 😄), turiu ant naujo 5k+ valandu css, +2k csgo.
Aimlocka kuomet pro sprayina galima pastebeti kiekviename pro mace, parsisiuntus demo ir suletinus bent 10 kartu. Aimlocka sunku pastebeti plika akim iprastu greiciu, kadangi jis naudoja randomized patternus.
Galeciau pateikti tukstancius irodymu, taciau turi buti patyres zaidejas, kad pastebetum. Bet yra labai akivaizdziu irodymu. Tau po to nekils abejoniu. Paimsiu gan senoka shroudo klipa is jo streamo: youtube.com/watch?v=229ACo8Z3eY
Atlik siuos zingsnius ziuredamas video:
1) atsisuk ta vieta, kur shroud saudo botus
2) suletink video 0.25 greiciu ir pasijunk fullscreen, kad geriau matytum
3) dabar tereikia pastebeti aimlocko desningumus: shroudui pries pradedant saudyti ivyksta trumpa pauze kuomet aimlockas nusitaiko.
4) esme tame, kad aimlockas lockina butent and entity krasto (edge), ir del to jo crosshairas kartais sokineja nuo kaires boto puses i desine (nuo vieno edge prie kito)
5) jo crosshair NIEKADA neuzveda ant bone vidurio, bet tik ant edge (tai fiziskai zmogui padaryt neimanoma)
Jeigu nesupratai, ko nors ka parasiau ar turi kokiu klausimu, bus malonu atsakyti. Jei reikia daugiau irodymu, taip pat galiu pateikti.
Gal ir imanoma izvelgti kazka panasaus i subroza, bet vis tiek manau, kad kas jau kas, bet shroud tikrai necheatina 😄, galima pagalvot flusha, as aisku iki dabar manau, kad jis cheatina, nes aim lockai belekokie pas ji. Taip pat manau zywoo cheatina, buvo pora lanu kur isvis gryba pjauna, o onlineGod.