Konfederacijų taurės finalo konkursas 20€ Neteller papildymui laimėti. Daugiau informacijos poste
facebook.com/groups/stat...rmalink/631109697078592/
facebook.com/groups/stat...rmalink/645360408986854/
Spėjimus reikia atlikti grupėje, nuoroda apačioje:
facebook.com/groups/stat...rmalink/653028358220059/
Visa informacija grupės poste
facebook.com/groups/stat...rmalink/653752941480934/
Facebooke ieškokite grupės >>> STATYMAI - 11 430 nariai
Eurobasket 2017 prasidės visai netrukus ir ta proga Vamos!! siūlo mūsų puslapio grupės nariams galimybę laimėti net 200 (4x50) eurų vertės FREE statymus.
Visa informacija grupės poste
facebook.com/groups/stat...rmalink/653752941480934/
Facebooke ieškokite grupės >>> STATYMAI - 11 430 nariai
Tureciau fb, tai butu gerai ...
11k nariu, bet net 3% nera aktyviu? ar kaip suprast toki pasyvuma?
Nariai netikslinės auditorijos.
Nereikia vien fejerverkų ar kažkokių smaragdų bei pastovaus svaigimo, tiesiog reikia, kad mūsų puslapio nariai bent minimaliai prisidėtų prie grupės veiklos ar tos pačios diskusijos. Turim ir mes minčių ką ir kaip galima padaryti, bet visa tai eurobasket ir krepšinio sezono metu daugiau.
Nereik kažko žinot, skaičiai tą parodo😁
Nusipirkome grupę kai joje buvo ~5500 grupės nariai. Niekada po to laiko nedarėm "facebookinių" pamėgtų taktikų, pririnkimas lempinių draugų į kažkokias netikras anketas ir poto jų perdėjimas į grupę. Visi tie tūkstančiai vienaip ar kitaip buvo nukreipti per šį puslapį arba susirado patys ir prisijungė.
Prieš metus prisijungę tarkime 100 žmonių lažinosi, tačiau po mėnesio ar dviejų nusprendė, kad lažybos ne jiems, bet neišėjo iš grupės. Tai tokius narius irgi DABAR jau galima laikyti netiksline auditorija, nes jie nebesidomi lažybomis. Apskritai netikslinė auditorija labiau veikia ir paveikia puslapius, o ne grupes.
AŠ tik pasakiau kad auditorija nėra tikslinė ir tiek, nereik man nei spėliot nei ką, gi skaičiai matosi. Tu galvoji aš čia noriu įgelt ar kažką tokio? Visi perka tas grupes ir nematau aš nieko blogo, statistiškai viskas matosi, ką ir norėjau pasakyt. Aš prie facebooko marketingo ne pirmi metai dirbu, patarčiau bent keletą kartų boostinti postus bent, keli doleriai, bet su laiku viskas grįš. Čia tie svaigimai su vasarom, tai žinai. Aršauskas lažybose niekas, marketingo prasme vienas stipriausių, kad ir kaip juokingai atrodytų.
Aha, dabar pamačiau, o kai reikėjo rinktis tarp grupės ir puslapio, kodėl buvo pasirinkta grupė😟 įdomumo dėlei 😉
Grupę naudojame, todėl, kad esame bendruomenė, čia įkurta asociacija, todėl ir visi galime visais kanalais bendrauti drauge ir padėti vieni kitiems, o ne kažkokiam marketingistui "vadovauti" su perliukais.
Beje vieną seną puslapį būtent tas "vadovas" nuraportavo prieš kelis metus ir FB'kui prilipo jo visi skundai ir uždarė.
Grupėje daugiau savos auditorijos mūsų puslapiui, todėl ir norisi daugiau bendrauti ir siūlyti pasiūlymu jiems, prie puslapio prieinama kur kas lengviau ir visokio plauko veikėjams. Paleisim mokamą reklamą ant posto ir tuomet tokių susirinks "laikintojų", kad kai pasakysi, kad laimėjai ir, kad čia reiks tą ar aną padaryti, tai realu, kad atsakymo iš jo poto ir nebegausi. Norisi PADĖTI kitiems ir žinoti, kad tikrai padėjai bei, kad pasinaudos pasiūlymu.