Koks mokamas VPN tinka geriau pinai nes su nemokamu luzta daznai kai kuriose vietose
We’re contacting you today to let you know that as a fully licensed operator we need to be compliant with our directives, one of which requires us to check our customers’ source of funds at some point.
Therefore, considering the above, we would kindly ask you to complete the attached "Declaration of Source of Funds" document, gather the required documentary evidence and upload them all to our website.
- Tax Return 2021.
- Skrill Statement for the period between June - October 2022.
Furthermore, we would like to inform you that until the required documentation has been received and approved, we have restricted your account temporarily. Restrictions do not block your access to your account, but some of the functions are disabled for the time being.
To make the verification process smoother, we kindly advise you to go into My Account and direct yourself to the verification section, where you can upload all of the necessary documents.
Alternatively, you can copy the following link and paste it into your browser: cashier.pinnacle.com/Ver....asp?customerld=AV983665
We appreciate your cooperation in this matter.
If you have any queries regarding this, please do not hesitate to contact us.
Best regards,
Customer Service Department
pinnacle.bet
Ši patirtis parodo, jog pinnacle šiuo metu nesiskiria nuo eilinės šūdkontorės. Nesistebėkit, jeigu jūsų accountus irgi pradės uždarinėt.
Kol buvau pinoj pliuse iki 10k, viskas buvo ok. Laimėjus daugiau, iškart pradėjo prašyti įvairių dokumentų, užšaldė accountą. Viso pliuse buvau apie 50k, o problemos prasidėjo, kai norėjau išsiimti. Dokumentų prašė gal 5 kartus. Kartais prašė tų pačių, kuriuos jau buvau pateikęs ir įrodęs. Taip tęsėsi žaidimas kelias savaites. Galiausiai buvo tyla daugiau nei savaitę. Tada gaunu laišką, kad account yra uždaromas bent 6 mėnesiams. Priežasties jokios nepateikė. Paklausiau kodėl, atsakymo vis dar laukiu. Jokiu sukčiavimu neužsiėmiau, ar bent jau būtų pasakę priežastį, kodėl jie taip elgiasi.
Ši patirtis parodo, jog pinnacle šiuo metu nesiskiria nuo eilinės šūdkontorės. Nesistebėkit, jeigu jūsų accountus irgi pradės uždarinėt.
Idomu kaip baigesi. Jei nesunku parasyk po kiek laiko atidave, ar neatidave pinigus.
Juokinga situacija. Kol pralaiminėji, niekam neįdomu. Kai laimi, susirūpina, jog gal neatsakingai loši 😄
Pinigus atgavau. Account uždarė dėl neatsakingo lošimo. ID ir adreso patvirtinimo prašė 2 kartus, nors šitus buvau įkėlęs seniau, prieš kelis metus. Tada prašė "Source of funds", įkėliau. Tada prašė "tax return" dokumento, skrill ir banko išrašo 3 mėn. Po to prašė išrašų 6 mėn. Pamatė, jog prieš 5 mėn. buvau pasiėmęs paskolą, kurios dalį nusiėmiau grynais, nes pirkau prekes Lenkijoj. Išraše prieš pora mėn matėsi, jog įsinešiau pinigų į banką, kuriais papildžiau pinnacle sąskaitą, tai pinnacle sako, jog čia galimai pinigai iš paskolos (iš tikro pinigai iš santaupų, iš atlyginimo, kuriuos nuimdavau kiekvieną mėnesį).
Juokinga situacija. Kol pralaiminėji, niekam neįdomu. Kai laimi, susirūpina, jog gal neatsakingai loši 😄
Ir dar sako Pinnacle nelimituoja... Nera tokiu ko gero.
arbusers.com/pinnacle-pr...ated-30k-winnings-t5750/
Thank you for waiting patiently.
Following a review of your account, the decision has been made to close your account with Pinnacle.
We have enabled the Withdrawal function on your account to enable you to withdraw your remaining balance.
Thank you for understanding.
tai va, kazin kiek jie cia ir skiriasi siuo metu nuo musu sudkontoriu 😄
Gavau tą patį laišką, kurį visiem siunčia 7bet, tai yra "declaration of source of funds". Po 3 savaiciu dokumentu siuntinejimo ir aiskinimu, toks sprendimas:
Thank you for waiting patiently.
Following a review of your account, the decision has been made to close your account with Pinnacle.
We have enabled the Withdrawal function on your account to enable you to withdraw your remaining balance.
Thank you for understanding.
tai va, kazin kiek jie cia ir skiriasi siuo metu nuo musu sudkontoriu 😄
Kas jiem ten nepatinka, gal turi specialų įmonių, darbdabvių black listą, ir automatiškai uždaro acc (juokauju,nors..) 😄
Gavau tą patį laišką, kurį visiem siunčia 7bet, tai yra "declaration of source of funds". Po 3 savaiciu dokumentu siuntinejimo ir aiskinimu, toks sprendimas:
Thank you for waiting patiently.
Following a review of your account, the decision has been made to close your account with Pinnacle.
We have enabled the Withdrawal function on your account to enable you to withdraw your remaining balance.
Thank you for understanding.
tai va, kazin kiek jie cia ir skiriasi siuo metu nuo musu sudkontoriu 😄
Gavau tą patį laišką, kurį visiem siunčia 7bet, tai yra "declaration of source of funds". Po 3 savaiciu dokumentu siuntinejimo ir aiskinimu, toks sprendimas:
Thank you for waiting patiently.
Following a review of your account, the decision has been made to close your account with Pinnacle.
We have enabled the Withdrawal function on your account to enable you to withdraw your remaining balance.
Thank you for understanding.
tai va, kazin kiek jie cia ir skiriasi siuo metu nuo musu sudkontoriu 😄
O kokius dokus jiems siuntei?
Ant PC pasikeiti DNS adresus, o ant android gali naudoti šitą appsą: play.google.com/store/apps/details?id=com.dnsetpro