Pasirinkite laiko juostą: Pasirinkti

Pinnacle

Atsakyti Sekti temą
Theodor Ro rašė:

Koks mokamas VPN tinka geriau pinai nes su nemokamu luzta daznai kai kuriose vietose

Ar to reikia?

Ant PC pasikeiti DNS adresus, o ant android gali naudoti šitą appsą: play.google.com/store/apps/details?id=com.dnsetpro

embeded-image
Registravosi: 2011/06/24 Žinučių: 1618 Padėkų: 125 Tel.: LT
Cituoti
5
Thank you for choosing Pinnacle! 

We’re contacting you today to let you know that as a fully licensed operator we need to be compliant with our directives, one of which requires us to check our customers’ source of funds at some point.  

Therefore, considering the above, we would kindly ask you to complete the attached "Declaration of Source of Funds" document, gather the required documentary evidence and upload them all to our website. 

- Tax Return 2021.

- Skrill Statement for the period between June - October 2022.

Furthermore, we would like to inform you that until the required documentation has been received and approved, we have restricted your account temporarily. Restrictions do not block your access to your account, but some of the functions are disabled for the time being.  

To make the verification process smoother, we kindly advise you to go into My Account and direct yourself to the verification section, where you can upload all of the necessary documents.

Alternatively, you can copy the following link and paste it into your browser: cashier.pinnacle.com/Ver....asp?customerld=AV983665

We appreciate your cooperation in this matter.

If you have any queries regarding this, please do not hesitate to contact us.

Best regards,
Customer Service Department
pinnacle.bet
Registravosi: 2017/01/12 Žinučių: 4
Cituoti
1
Kol buvau pinoj pliuse iki 10k, viskas buvo ok. Laimėjus daugiau, iškart pradėjo prašyti įvairių dokumentų, užšaldė accountą. Viso pliuse buvau apie 50k, o problemos prasidėjo, kai norėjau išsiimti. Dokumentų prašė gal 5 kartus. Kartais prašė tų pačių, kuriuos jau buvau pateikęs ir įrodęs. Taip tęsėsi žaidimas kelias savaites. Galiausiai buvo tyla daugiau nei savaitę. Tada gaunu laišką, kad account yra uždaromas bent 6 mėnesiams. Priežasties jokios nepateikė. Paklausiau kodėl, atsakymo vis dar laukiu. Jokiu sukčiavimu neužsiėmiau, ar bent jau būtų pasakę priežastį, kodėl jie taip elgiasi.

Ši patirtis parodo, jog pinnacle šiuo metu nesiskiria nuo eilinės šūdkontorės. Nesistebėkit, jeigu jūsų accountus irgi pradės uždarinėt.
Registravosi: 2017/04/29 Žinučių: 182 Padėkų: 96
Cituoti
20
Ka statydavai ?
Registravosi: 2015/06/21 Žinučių: 329 Tel.: LT
Cituoti
0
Tas pats man Svedijoje , jau nuo sausio menesio accountas uzdarytas metams !
Registravosi: 2009/06/07 Žinučių: 1 Padėkų: 8 Tel.: SE
Cituoti
0
Dauguma bendrovių pastebinai suprastėjo įskaitant ir pinnacle, ankščiau girdavosi, kad daug geriau nei betfair ir kitos panašios lažybų biržos, vienas "lažybų apžvalgininkas" teigė, kad pinnacle veikia panašiu principu kaip Aldi prekybos tinklas (nuoseklumas, rinkos išmanymas, itin mažos išlaidos ir žinoma klientų gerbimas) pažįstamui Pinnacle duodavo totalus už mma su 500-800eur dabar ~80eur ir tai tik diena prieš įvykį. Apskritai adrodo, kad dauguma lažybų bendrovių agresyviai mažino kaštus per kovid pandemiją, o lengviausia žinoma riboti laiminčius.
Registravosi: 2012/04/13 Žinučių: 158 Tel.: LT
Cituoti
3
Niekada negalvojau, kad apie šią bendrovę bus tokie atsiliepimai. Laikas bėga ir viskas keičiasi...
Registravosi: 2015/06/22 Žinučių: 625 Padėkų: 1 Tel.: LT
Cituoti
7
Priklausomas rašė:

Kol buvau pinoj pliuse iki 10k, viskas buvo ok. Laimėjus daugiau, iškart pradėjo prašyti įvairių dokumentų, užšaldė accountą. Viso pliuse buvau apie 50k, o problemos prasidėjo, kai norėjau išsiimti. Dokumentų prašė gal 5 kartus. Kartais prašė tų pačių, kuriuos jau buvau pateikęs ir įrodęs. Taip tęsėsi žaidimas kelias savaites. Galiausiai buvo tyla daugiau nei savaitę. Tada gaunu laišką, kad account yra uždaromas bent 6 mėnesiams. Priežasties jokios nepateikė. Paklausiau kodėl, atsakymo vis dar laukiu. Jokiu sukčiavimu neužsiėmiau, ar bent jau būtų pasakę priežastį, kodėl jie taip elgiasi.

Ši patirtis parodo, jog pinnacle šiuo metu nesiskiria nuo eilinės šūdkontorės. Nesistebėkit, jeigu jūsų accountus irgi pradės uždarinėt.

Idomu kaip baigesi. Jei nesunku parasyk po kiek laiko atidave, ar neatidave pinigus.
Registravosi: 2008/07/09 Žinučių: 2976 Padėkų: 165
Cituoti
1
matas rašė:

Idomu kaip baigesi. Jei nesunku parasyk po kiek laiko atidave, ar neatidave pinigus.

Pinigus atgavau. Account uždarė dėl neatsakingo lošimo. ID ir adreso patvirtinimo prašė 2 kartus, nors šitus buvau įkėlęs seniau, prieš kelis metus. Tada prašė "Source of funds", įkėliau. Tada prašė "tax return" dokumento, skrill ir banko išrašo 3 mėn. Po to prašė išrašų 6 mėn. Pamatė, jog prieš 5 mėn. buvau pasiėmęs paskolą, kurios dalį nusiėmiau grynais, nes pirkau prekes Lenkijoj. Išraše prieš pora mėn matėsi, jog įsinešiau pinigų į banką, kuriais papildžiau pinnacle sąskaitą, tai pinnacle sako, jog čia galimai pinigai iš paskolos (iš tikro pinigai iš santaupų, iš atlyginimo, kuriuos nuimdavau kiekvieną mėnesį).

Juokinga situacija. Kol pralaiminėji, niekam neįdomu. Kai laimi, susirūpina, jog gal neatsakingai loši 😄
Registravosi: 2017/04/29 Žinučių: 182 Padėkų: 96
Cituoti
17
Šita istorija realiai yra daug didesnis pasityčiojimas, negu kad daro lietuviškos kontoros. Geriau jau sukaltų limitus po eurą ar kiek, tada cashout ir close acc, kaip kiekvieną kartą.
Registravosi: 2021/06/20 Žinučių: 121 Padėkų: 48
Cituoti
1
Reiketu suprasti jog cia toli grazu nera Pinnacle interesas uzsiimti tokiom nesamonem. Jeigu jie nesilaikytu AML ir kitu absurdisku reikalavimu tai juos paprasciausiai uzdarytu.
Registravosi: 2013/10/03 Žinučių: 326 Padėkų: 20 Tel.: LT
Cituoti
2
Priklausomas rašė:

Pinigus atgavau. Account uždarė dėl neatsakingo lošimo. ID ir adreso patvirtinimo prašė 2 kartus, nors šitus buvau įkėlęs seniau, prieš kelis metus. Tada prašė "Source of funds", įkėliau. Tada prašė "tax return" dokumento, skrill ir banko išrašo 3 mėn. Po to prašė išrašų 6 mėn. Pamatė, jog prieš 5 mėn. buvau pasiėmęs paskolą, kurios dalį nusiėmiau grynais, nes pirkau prekes Lenkijoj. Išraše prieš pora mėn matėsi, jog įsinešiau pinigų į banką, kuriais papildžiau pinnacle sąskaitą, tai pinnacle sako, jog čia galimai pinigai iš paskolos (iš tikro pinigai iš santaupų, iš atlyginimo, kuriuos nuimdavau kiekvieną mėnesį).

Juokinga situacija. Kol pralaiminėji, niekam neįdomu. Kai laimi, susirūpina, jog gal neatsakingai loši 😄

Ir dar sako Pinnacle nelimituoja... Nera tokiu ko gero.
Registravosi: 2008/07/09 Žinučių: 2976 Padėkų: 165
Cituoti
0
matas rašė:

Ir dar sako Pinnacle nelimituoja... Nera tokiu ko gero.

Pinnacle nelimituoja, bet jie jei gali prie kažko prisikabint, tai būtinai prisikabins. O pati lažybų bendrovė suprastėjo jau seniau. Laikui bėgant marža didėjo, maksimalūs limitai taip pat mažėjo. Pinnacle anksčiau išsiskirdavo savo limitais ir labai maža marža. Jie žaidėjų niekada nelimitavo, bet laimintiems žaidėjams taikydavo kitokias priemones - pastačius max (bet nebūtinai), kofas stipriai nusimušdavo (žiūrint ant kiek tu "sharp" jų sistemoj), tad labai didelio value neišgausi. Dėl to pinnacle kofai vieni tiksliausių.
Registravosi: 2017/04/29 Žinučių: 182 Padėkų: 96
Cituoti
4
Yra labai panašių istorijų ir iš kitų žmonių.
arbusers.com/pinnacle-pr...ated-30k-winnings-t5750/
Registravosi: 2011/06/24 Žinučių: 1618 Padėkų: 125 Tel.: LT
Cituoti
2
Man atrodo, kad Pinnacle keitėsi savininkai prieš keletą metų, ar bent iš esmės keitėsi vadovybė. Puikus pavyzdys pokerstars turėjo lyderio pozicijas internetiniame pokeryje, bet nusprendė mažinti rakeback(komisinių mokesčių gražinimas) įvedė skryneles ir pan. nesąmones kur gauni atgal rakebacko 2-3% vietoj buvusių 20-40%. Mane stebina bendrovių trumparegiškumas pinnacle visada gaudavo neblogus atsiliepimus, dabar ir užsienio forumuose nemažai kritikos. Apie limitavimą; sportsbookreview.com/for...winning-players-lie.html
Registravosi: 2012/04/13 Žinučių: 158 Tel.: LT
Cituoti
5
Gavau tą patį laišką, kurį visiem siunčia 7bet, tai yra "declaration of source of funds". Po 3 savaiciu dokumentu siuntinejimo ir aiskinimu, toks sprendimas:

Thank you for waiting patiently.

Following a review of your account, the decision has been made to close your account with Pinnacle.

We have enabled the Withdrawal function on your account to enable you to withdraw your remaining balance.

Thank you for understanding.


tai va, kazin kiek jie cia ir skiriasi siuo metu nuo musu sudkontoriu 😄
Registravosi: 2016/06/15 Žinučių: 50 Padėkų: 144 Tel.: LT
Cituoti
2
LeBron231 rašė:

Gavau tą patį laišką, kurį visiem siunčia 7bet, tai yra "declaration of source of funds". Po 3 savaiciu dokumentu siuntinejimo ir aiskinimu, toks sprendimas:

Thank you for waiting patiently.

Following a review of your account, the decision has been made to close your account with Pinnacle.

We have enabled the Withdrawal function on your account to enable you to withdraw your remaining balance.

Thank you for understanding.


tai va, kazin kiek jie cia ir skiriasi siuo metu nuo musu sudkontoriu 😄

Tai labiausiai įdomu tai, kuo remdamiesi, ir ’’išanalizavę’’ pajamų šaltinius, nusprendžia uždaryti acc.
Kas jiem ten nepatinka, gal turi specialų įmonių, darbdabvių black listą, ir automatiškai uždaro acc (juokauju,nors..) 😄
Registravosi: 2020/05/30 Žinučių: 123 Padėkų: 1 Tel.: LT
Cituoti
0
LeBron231 rašė:

Gavau tą patį laišką, kurį visiem siunčia 7bet, tai yra "declaration of source of funds". Po 3 savaiciu dokumentu siuntinejimo ir aiskinimu, toks sprendimas:

Thank you for waiting patiently.

Following a review of your account, the decision has been made to close your account with Pinnacle.

We have enabled the Withdrawal function on your account to enable you to withdraw your remaining balance.

Thank you for understanding.


tai va, kazin kiek jie cia ir skiriasi siuo metu nuo musu sudkontoriu 😄

O kokius dokus jiems siuntei?
Registravosi: 2013/10/03 Žinučių: 326 Padėkų: 20 Tel.: LT
Cituoti
0
LeBron231 rašė:

Gavau tą patį laišką, kurį visiem siunčia 7bet, tai yra "declaration of source of funds". Po 3 savaiciu dokumentu siuntinejimo ir aiskinimu, toks sprendimas:

Thank you for waiting patiently.

Following a review of your account, the decision has been made to close your account with Pinnacle.

We have enabled the Withdrawal function on your account to enable you to withdraw your remaining balance.

Thank you for understanding.


tai va, kazin kiek jie cia ir skiriasi siuo metu nuo musu sudkontoriu 😄

Ir turiu nuojautą, kad statei ant mažų lygų ir buvai bent šiokiam tokiam pliuse, kas visai paaiškintų jų tokį ėjimą. Ne?
Registravosi: 2011/06/24 Žinučių: 1618 Padėkų: 125 Tel.: LT
Cituoti
0
kirpejas rašė:

O kokius dokus jiems siuntei?

Siunciau darbo sutarty ir lazybu laimejimus lt bendrovese
Registravosi: 2016/06/15 Žinučių: 50 Padėkų: 144 Tel.: LT
Cituoti
0