Šį žaidimą žaidžia 4 žaidėjai, du vienas prieš kitą sėdintys žaidžia išvien.
Vartojama 52 kortų malka, kurios kortų rangų eilė tokia: tūzas, karalius, dama, berniukas, dešimtakė, devynakė, aštuonaké, septynakė, šešakė, penkakė, keturaké, triakė, dviakė.
Vienos spalvos kortos yra skelbiamos koziriais. Kozirių penkakė yra vadinama dešiniuoju pedru arba tiesiog dešiniu. Vienu rangu žemiau - tarp kozirių penkakės ir keturakės yra kitos juodos arba kitos raudonos spalvos penkakė, kuri vadinama kairiuoju pedru arba tiesiog kairiu. Paskelbus koziriais, pavyzdžiui, čirvus, susidarytų rangų eile 14 kozirių: tūzas, karalius, dama, berniukas, dešimtaké, devynakė, aštuonakė, septynakė, šešakė, dešinys (čirvų penkakė), kairys (būgnų penkakė), keturake, triakė ir dviakė. Kitos raudonos spalvos - būgnų - belieka tik 12 kortų.
Vertę turi tik kai kurie koziriai: tūzas, berniukas, dešimtakė ir dviakė - po 1 akį, dešinys ir kairys - po 5 akis. Visos kitos kortos akimis nevertinamos. Taigi visoje malkoje yra tik 14 akių, dėl kurių varžosi abi žaidėjų poros.
Pirmasis dalytojas išrenkamas burtais, kitą kartą dalija jo kairysis kaimynas. Dalytojas sumaišo kortas, duoda jas perkelti ir padalija visiems žaidėjams 3 kartus po 3 kortas - iš viso po 9 kortas. Likčius - 16 kortų - padeda užverstus vi- dury stalo.
Padalijus kortas, pradedamos varžybos, kurių metu vienas žaidėjas įgyja teisę paskelbti kozirius.
Varžybas pradeda kairysis dalytojo kaimynas. Jeigu jo kortos yra silpnos, jis pasuoja. Tačiau jeigu jis numato, kad savo partnerio padedamas gali paimti kiek akių, pasako jų skaičių, pavyzdžiui: "Aštuonios!" Kozirių spalvos jis neskelbia. Jo kairysis kaimynas privalo pareikšti dar didesnį skaičių arba pasuoti. Toliau atei- na trečiojo žaidėjo ir galiausiai - dalytojo eilė. Kas pareiškia didžiausią skaičių, tas skelbia kozirių spalvą. Abu partneriai turi pelnyti akių nemažiau kaip buvo pareikšta.
Jeigu visi žaidėjai pasuoja, kortas dalija kitas iš eilės žaidėjas. Paskelbus kozirį, kiekvienas žaidėjas prieš save atverčia ne mažiau kaip 3 jam netinkamas kortas. Šitaip kartais prisieina atversti net ir kozirines kortas. Bet jokiu būdu negalima atversti kozirių, kurie įvertinti akimis, nes tai bus naudinga varžovams.
Kai visi žaidėjai padeda atverstas kortas, dalytojas, pradėdamas kairiuoju kaimynu, duoda visiems žaidėjams iš likčių tiek užverstų kortų, kad kiekvienas žaidėjas turėtų jų po 6. Likusias likčių kortas dalytojas atverstas padeda šalyje, bet taip, kad jas galėtų matyti visi žaidėjai.
Žaidėjų atverstos kortos toliau žaidime nebedalyvauja. Matydami žaidėjų atverstas kortas, taip pat atverstas likčių kortas, žaidėjai žino, kokios kortos da lyvauja žaidime.
Pirmasis kortą leidžia kozirių skelbėjas. Kiti žaidėjai, pradedant jo kairiuoju kaimynu, gali savo nuožiūra dėti išleistos spalvos kortą arba koziriuoti, o neturėdami tos pačios spalvos kortos - mesti bet kokią kitą arba koziriuoti. Kai leidžiamas koziris, savaime aišku, kiti žaidėjai irgi privalo děti kozirius, o jų neturėdami - mesti bet kokią kortą.
Kirtį paima tas žaidėjas, kuris dėjo vyriausią išleistos spalvos kortą, o kai buvo koziriuojama - kurio koziris buvo vyriausias. Kad iš karto matytųsi pelnytų akių skaičius, iš paimtų kirčių žaidėjai atidalija ir atskirai padeda kortas, kurios įvertintos akimis.
Didžiausią dėmesį visi žaidėjai skiria, žinoma, pedrams, kadangi per juos abu susidaro net 10 akių. Kas rankose turi vyriausius kozirius, pavyzdžiui, tüzą, karalių, damą, berniuką, jam dera pradėti leisti nuo vyriausių. Kadangi visi kiti žaidėjai irgi privalo dėti kozirius, tai tikriausiai bus paimti ir pedrai. Na, o jei pedrą turi partneris, jis jį tuoj pat uždės ant tuzo, ir jau bus pelnytos 6 akys.
Jeigu vyriausiųjų kozirių nėra, galima bandyti pedrą paimti gudrumu. Tuo tikslu išleidžiama nekozirinės spalvos korta, o partneris ją kerta koziriu, vyresniu už pedrą. Tada už jo sėdintis varžovas, jeigu pedrą turi, negalės jo dėti, o vėliau bus laikas, kai jis bus priverstas tai padaryti. Štai tokios gudrybės pavyzdys. Jau sužaisti 4 kirčiai. Pietys koziriais yra paskelbęs būgnus. Kiti žaidėjai vadinasi Vakaris, Šiaurys ir Rytys. Jų kortos tokios.
Šiaurys
Žaidžiama tol, kol viena žaidėjų pora surenka iš anksto sutartą skaičių, pavyzdžiui, 50.
Vakaris kryžių šešakė
Čirvų tūzas
būgnų aštuonakė pikų berniukas
Rytys čirvų penkakė
būgnų devynakė
Pietys būgnų karalius
pikų septynakė
Pietys paėmė ketvirtąjį kirtį ir dabar leidžia pikų septynakę. Vakaris deda kryžių šešakę. Šiaurys nededa pikų berniuko, nes tada Rytys koziriuotų pedru ir pelnytų akis, o koziriuoja būgnų aštuonake. Rytys priverstas imti kirtį būgnų devynake, o savo pedrą leisti kitam kirčiui. Čia ji pagauna Pietys su būgnų karaliumi.
Kai baigiamas žaidimas, suskaičiuojamos abiejų porų pelnytos akys. Jeigu kozirių skelbėjo pora paėmė tiek akių, kiek buvo pareiškusi, jai užrašomos visos faktiškai pelnytos akys (taip pat ir viršijančios pareikšta skaičių). Kai ši pora pelno mažiau akių, varžovams užrašoma kozirių skelbėjų pareikštas (o ne varžovų faktiškai pelnytas) akių skaičius.