palyginimas toks,koks viso šito reikalo pavadinimas.
reikalas yra ne visoje organizacijoje,o pačiam prinicipe ką jie daro,ten žmonės neužsiima sportu ,jie tiesiog varžosi tarpusavyje žaisdami ir strateguodami.
Tai paprastas klausimas. Ką sporte komandos daro tarpusavyje ir turnyruose? Juk irgi varžosi tarpusavyje, strategijas, derinius viską turi ar ne?
mano supratimu sportas yra gyvas užsiėmimas,tad internetiniai žaidimai negali būti vadinami sportu,kad ir internetiniu.Sportas yra fizinė veikla su retom išimtim,bet visumoj tai yra gyvas reikalas, o ne virtualus.
žinau link kur suki ir nereik čia žaist katės/pelės.
mano supratimu sportas yra gyvas užsiėmimas,tad internetiniai žaidimai negali būti vadinami sportu,kad ir internetiniu.Sportas yra fizinė veikla su retom išimtim,bet visumoj tai yra gyvas reikalas, o ne virtualus.
Aš nenoriu įrodyti ar vienaip kitaip argumentuoti, kad tai yra sportas, nes tai nėra tikras sportas, todėl tai yra ir vadinama elektroniniu sportu, nes jo neperkelsi į realybę, imant pavyzdį kaip sportinis pokeris. Bet nereikia visiškai atmesti žodžio sportas, nes viskas vyksta sporto principu atmetus, kad yra žaidžiamas virtualus žaidimas.
Tiesiog norisi supažindinti kitus su e-sportu ypač kai jis taip sparčiai auga. Peace.
dalis pokerio lietuvoje irgi SPORTINIS pokeris..
pridejo zodi sportinis, kad nereiketu mokesciu moket 😁
E-Games turetu vadintis tokie dalykai,o ne E-Sports , sporto cia nulis ir nereikia ieskoti budu kaip pateisinti,kad E-Sportas yra sportas nes varzosi...taip jie varzosi,bet varzosi virtualioje erdveje zaisdami zaidima,o ne aiksteleje su kamuoliu ar miske su kompasu ar prie sachmatu lentos,kur smegenys dirba nezmoniskai..................... 😁
nu nebutum sachmatu parases.....siaip tai taktiniai zaidimai ir galva tikrai dirba , gal ne tiek daug kiek per sachmatus , bet pakankamai daug. Pabandyk pats per diena po 7-10h palost csgo ar dota ir parasyk kaip po savaites jausies. Gal atrodo tik atrodo , kad cia nevarginantis dalykas , bet patikek yra visai kitaip. Aisku sportu niekada netaps toks dalykas.
Sedi kiaura diena prie kompiuteriu stori, akiniuoti, spoguoti ir neapsikirpe ciurkos su riebaluotais plaukais ir laiko save sportininkais ir atletais 😄 Counteris is senu laiku dar suprantama, ten ir vyresni zaidejai zaidzia ir europieciai dominuoja ir siaip zaidimas, kuriame taktiniu galimybiu yra beveik beribiu, bet pamacius sitoj temoj, kad uz kazkoki DOTA ar LOL priziniai fondai po 18limonu, tai negaliu patiket kur ritasi pasaulis 😄
imant pacias ivairiausias temas ar forumus, jau seniai tokio sudo neskaiciau nu.
Azijoj jau dabar desimtys, simtai tukstanciu renkasi i milziniskus stadionus pasiziureti e sporto varzybu. Ten sezono atidarymas kaip kokioj olimpijadoj su simtais sokeju ir t.t. Azijoj e sportas jau lenkia paprasta sporta populiarumu, ateis visur laikai kai ziures zmones ne pasaulio futbolo cempionata, o Dotos pasaulio cempionata. Priziniai fondai jau dabar didesni nei atp mastersu turnyru. O kad ten nera viskas taip paprasta kaip atrodo tai faktas. Nesimeto limonai i kaire i desine taip lengvai
Žaidimas „Pokemon Go“ tapo nauja milijonų žmonių manija ir padidino kompanijos „Nintendo“ akcijų vertę daugiau nei 50 proc. nuo to laiko, kai buvo išleistas prieš savaitę. Skaičiuojama, kad per dieną žaidimas uždirba 1,6 mln. JAV dolerių
va kur limonai metosi i kaire i desine 😄
Transliacija galima bus matyti čia https://www.twitch.tv/eleaguetv
E-Games turetu vadintis tokie dalykai,o ne E-Sports , sporto cia nulis ir nereikia ieskoti budu kaip pateisinti,kad E-Sportas yra sportas nes varzosi...taip jie varzosi,bet varzosi virtualioje erdveje zaisdami zaidima,o ne aiksteleje su kamuoliu ar miske su kompasu ar prie sachmatu lentos,kur smegenys dirba nezmoniskai..................... 😁
nu nebutum sachmatu parases.....siaip tai taktiniai zaidimai ir galva tikrai dirba , gal ne tiek daug kiek per sachmatus , bet pakankamai daug. Pabandyk pats per diena po 7-10h palost csgo ar dota ir parasyk kaip po savaites jausies. Gal atrodo tik atrodo , kad cia nevarginantis dalykas , bet patikek yra visai kitaip. Aisku sportu niekada netaps toks dalykas.
Nereikia perdet tiek 😁 Visi mes aukine 1.6 ir nieks ten labai nepervargdavo 😁
Isvis as kai dabar pasiziuriu kiek let's player'iai donate gauna uz tai, kad leidzia kitiems ziuret kaip jie zaidzia, tai toks pavydas, ne tuo laiku gimiau 😔 Galejau gimt 2000 ir sexy pana, tada cosplay'inciau, zaisciau ir siusciau oro bucinukus uz donate 😄
Vaizdo žaidimams tampant vis didesne mūsų kasdieninio gyvenimo dalimi, keičiasi ir kitos gyvenimo sferos. Pasaulyje vis garsiau skamba elektroninio sporto renginiai surenkantys tūkstantines žiūrovų minias, o didžiausių turnyrų transliacijos sutraukia milijonus žmonių prie kompiuterių ir televizijos ekranų. Elektroninio sporto populiarumas neaplenkia ir Lietuvos.
Vaizdo žaidimams tampant vis didesne mūsų kasdieninio gyvenimo dalimi, keičiasi ir kitos gyvenimo sferos. Pasaulyje vis garsiau skamba elektroninio sporto renginiai surenkantys tūkstantines žiūrovų minias, o didžiausių turnyrų transliacijos sutraukia milijonus žmonių prie kompiuterių ir televizijos ekranų. Elektroninio sporto populiarumas neaplenkia ir Lietuvos.
Bendrąja prasme, e. sportas – tai sporto šaka, kurios erdvė yra vaizdo žaidimai. Kalbėdami apie kiberatletą, mes kalbame apie žmogų, kuris per dieną, gana didelę savo laiko dalį praleidžia prie vaizdo žaidimų, treniruodamas savo įgūdžius. Kiberatletas, tai toks pat atletas turintis palaikyti fizinę, psichologinę bei dvasinę formą tam, kad pasiektų geriausių rezultatų varžybų metu.
Kitaip nei tradiciniai sportininkai, praleidžiantys daug savo treniruočių laiko gamtoje, sporto salėje ar bėgimo takelyje, kiberatletai dėl prizinių vietų kovoja uždarose erdvėse miklindami pirštus su klaviatūromis, pulteliais ar kitais žaidimams valdyti skirtais įrankiais. Nors skamba ir kontraversiškai, kiberatleto profesija sukuria milžiniškas apkrovas tiek jo kūnui, tiek protui – juk šimtaprocentinis susikaupimas reikalingas devynias ar daugiau valandų per dieną, o judėjimo stoka bei dažnos sąnarių traumos tik apsunkina karjerą.
Dėl šių, sudėtingų sąlygų garsiausių pasaulio e. sporto komandų treneriai stengiasi užtikrinti, jog jų kiberatletai tinkamai maitintųsi bei rūpintųsi savo fizine būkle. Didžiausios iniciatyvos šioje srityje ėmėsi vienos stipriausių Amerikos „League of Legends“ komandos treneris Dylan Falco teigdamas, jog tik visapusiškai aprūpinti žaidėjai pasieks didžiausių rezultatų ir prioritetu laiko žaidėjų emocinį bei fizinį gerbūvį.
Nors Lietuvoje profesionalių e. sportininkų dar pakankamai mažai, jokiu būdu negalima teigti jog pas mus nėra talentingų vaizdo žaidimų žaidėjų. Štai visai neseniai, ko gero didžiausia Europoje e. sporto organizacija „Fnatic“ į savo „League of Legends“ komandos sudėtį priėmė ir lietuvį Giedrių „DoubleG“ Dagį. Lietuvos „Counter Strike: Global Offensive“ komandos jau skina laurus ne tik Baltijos šalių turnyruose, tačiau neretai nosį nušluosto ir gerokai labiau patyrusiems oponentams iš Rusijos, Baltarusijos ar kitų rytų bloko valstybių komandoms.
Praėjusį pavasarį įvykęs, ir rekordinio skaičiaus svečių iš užsienio sulaukęs „Infoshow Lan Party 2016“ tapo puikiu to įrodymu. Lietuviai iškovojo beveik visus vertingiausius apdovanojimus ir skynė pirmas vietas daugelyje disciplinų. Į elektroninio sporto turnyrus aktyviai įsitraukia ir verslo įmonės. „TonyBet“ marketingo vadovas Andrius Lapienis pastebi, kad elektroninis sportas pasaulyje auga greičiau negu, bet kokia kita sporto šaka. „Nors e. sportas dar nėra pasiekęs krepšinio ar futbolo lygio, tačiau per pora metų įvykęs augimas nustebino ne vieną kritiką, o mūsų bendrovė pastebi ir augančius skaičius e. sporto lažybų sektoriuje“, – pasakojo Andrius Lapienis.
Toks, vis didesnis, Lietuvių susidomėjimas e. sporto renginiais yra gana nesunkiai paaiškinamas. Pasaulyje e. sporto industrijos augimas yra sparčiausias iš visų šiuolaikinių medijų, o investicijos į tokius turnyrus atima amą - praėjusį savaitgalį pasibaigęs milžiniškas žaidimo DOTA 2 turnyras „The International“ šiemet turėjo didesnį nei 20 milijonų JAV dolerių prizinį fondą. Aišku, apie tokias sumas mūsų regione kalbėti dar anksti, tačiau ir mūsų turnyrų prizai vilioja ne tik vis naujus Lietuvos e. sporto talentus, tačiau sukviečia ir užsienio svečius. Praėjusiais metais pirmosios „GameOn“ Baltijos Taurės laimėtojai namo išsigabeno 2000 eurų piniginį prizą ir turnyro trofėjų, o viso turnyro dalyviams buvo išdalintas daugiau nei 5000 eurų prizinis fondas. „GameOn“ renginio organizatoriai džiaugiasi, kad šiemet prie e. sporto dalies prisidėjus kompiuterinės technikos platintojams „Inida“ bei „Monster Energy“, šį prizą pavyko dar labiau padidinti, o „GameOn“ „CS:GO“ taurės laimėtojai džiaugsis didžiausiu piniginių prizu mūsų regiono istorijoje, kuris gali siekti beveik 10 tūkstančių eurų.
Renginio koordinatorius Ridas Bušmanas neslėpė ambicijų į šiuometinį renginį pritraukti komandų ne tik iš kaimyninės Latvijos ir Estijos. „Šiemet nenorime užsidaryti savame rate ir tikimės, kad „GameOn“ Baltijos Taurės varžybas papildys žaidėjai iš Suomijos, Švedijos, Norvegijos, Danijos, Vokietijos, Lenkijos ir kitų šalių. Pernai, dalyvauti varžybose norą pareiškė daugiau nei 500 komandų, o šiemet tikimės, kad turnyras savo masiškumu bus gerokai didesnis.“ Pasak Rido, registruotis į turnyrą jau gali visi norintys ir gebantys surinkti komandą, o atrankinės varžybos prasidės jau rugsėjo 10-ąją. Atrankinių kovų transliacijas bus galima stebėti tiesiogiai per Twitch.tv.
„GameOn“ Baltijos Taurės varžybos bus tik viena iš daugelio įspūdingų renginio dalių. Spalio 29–30 dienomis parodų ir kongresų centre LITEXPO vyksiantis vaizdo žaidimų kultūros šou kvies sudalyvauti žaidimų ir technologijų parodoje, apsilankyti žaidimų kultūros konferencijoje ir pasigrožėti įspūdingiausiais „Cosplay“ pasirodymais. Renginio bilietais prekiauja „Tiketa“.
Šaltinis http://www.elektronika.lt/straipsniai/i ... a-sportas/
Faktas islieka tas, jog pati "e-sporta" sudaro ne kiekvienas naujai isejas zaidimas, o tik tam tikras kiekis zaidimu, kurie ir sudaro visa ta pagrinda metai is metu (vienzenklis skaicius).
"Profai" tuose zaidimuose uzdirba dvigubai-trigubai (ir daugiau) nei "normalu" darba dirbantys ir sveikata aukojantys jusu tevai ar jus patys. Aisku Lietuvoje to ko gero niekada nepamatysi, bet uzsienyje tai ryskiai pazenge i aukstumas. Nemazai daliai lietuviu visas sis procesas iki siol atrodo neisivaizduojamas ir sunkiai suvokiamas, bet uzsienyje daugelis tevu netgi palaiko si ju atzalu uzsiemama veikla ir patys vyksta i Gaming LAN renginius palaikyt juos. Ir visa tai vyksta visiskai issivysciusiuose salyse, kurios pasaulyje yra paciuose "topuose". Jaunuoliai (pavadinkime juos taip) net atsisako i koledzus/universitetus stot (bent jau kuriam laikui), kad galetu karjera padaryt "e-sporte", kuriame siuo metu sukasi tikrai dideli pinigai. Ir visu svarbiausia jiems tai patinka daryt, jie tuo megaujasi ir jie is to uzdirba (kalbant apie e-sporto profesionalus).
Profesionalus geimeriai sudaro oficialius kontraktus (dazniausiai metu trukmes) su oficialiom Gaming organizacijom, kurios jiems kiekviena menesi moka pinigus (jau neskaitant to, kad dar gauna pinigus is laimetu turnyru). Gaming organizacijos netgi turi savo nuosavas bustines salyse. Turi savo remejus (ir ne siaip kokius juokdarius, o visame pasaulyje zinomus vardus kaip Redbull, Monster Energy, Coca-Cola, visokie su IT susijusios imones Intel, Acer ir t,t,). Buna vyksta net normalus teismai, jei kas buna pazeidziama kontraktuose. Kaip ir profesionaliam sporte, cia yra mokamos ispirkos, jei norima perpirkti zaidejus. Vyksta teismai, jei kas nors kazka "suchimycina". Zodziu viskas kaip profesionaliam sporte.
Netgi tas pats Amerikos sporto naujienu milzinas ESPN pradejo nuolat rasyt naujienas apie e-sporte vykstancius renginius. Visa tai jau kuris laikas persikele netgi ir i TV ekranus tiesioginiam eteriui.
P.S. pats rasau is CSGO puses. Asmeniskai tie Dota2 ir LoL (ir kiti panasaus tipo zaidimai) netraukia manes ir nesidomiu beveik, bet faktas, kad jie abudu sudaro didziaja dali "liuto" e-sporta (kalbant geimeriu skaiciu ir besisukancius pinigus), po kuriu ko gero ir eina CSGO kaip 3-asis pagrindinis zaidimas.
----
Tikiuosi isaiskejo mazdaug tiem, kas neisivaizduoja kas tas "e-sport" yra.
We took an insane number of bets on #TI6 which further confirms #eSports as the fastest growing market in betting.
reikalas yra ne visoje organizacijoje,o pačiam prinicipe ką jie daro,ten žmonės neužsiima sportu ,jie tiesiog varžosi tarpusavyje žaisdami ir strateguodami.