Skrillas nebeleidžia prisijungti, pabandžius recoverinti passworda prašo patvirtinti kodą sms'u , tačiau ten įvestas tel numeris yra senas. Niekaip nerandu kažkokio jų contakto. Nebeturi mailo išvis jie??
Pries pora dienu sukuriau case su klausimu - 0 reakcijos. Siandien skambinau, 20min laukiau ant hold'o - 0 reakcijos. Parasiau jiems ryte i maila, taip pat jokio atsakymo vis dar. Anksciau, tai bent pakeldavo per rageli...
O jie is viso atsakineja savo klientams? 😁
Pries pora dienu sukuriau case su klausimu - 0 reakcijos. Siandien skambinau, 20min laukiau ant hold'o - 0 reakcijos. Parasiau jiems ryte i maila, taip pat jokio atsakymo vis dar. Anksciau, tai bent pakeldavo per rageli...
O jie is viso atsakineja savo klientams? 😁
Pries pora dienu sukuriau case su klausimu - 0 reakcijos. Siandien skambinau, 20min laukiau ant hold'o - 0 reakcijos. Parasiau jiems ryte i maila, taip pat jokio atsakymo vis dar. Anksciau, tai bent pakeldavo per rageli...
Ar už tą laukimą mokėti reikia ar tik po sujungimo skaičiuoja? Laukiu aš irgi jau nuo ryto ilgai, bet nereaguoja noekas 😔
Ar už tą laukimą mokėti reikia ar tik po sujungimo skaičiuoja? Laukiu aš irgi jau nuo ryto ilgai, bet nereaguoja noekas 😔
Nu nezinau, skambinau tiek rusisku, tiek UK, tiek international numeriais, visuose lauki begalo ilgai ir niekas nesiteikia pakelti. Kaip su jais susisiekti tuomet? I laiskus taip pat neatsakoma
Turiu tokia beda su SKRILL jau keleta menesiu turiu tokia beda, negaliu pervesti skrill balanse esancius pinigus i Visa kortele Luminor banko. As rasiau i Skrill, man taip atrase, bet konkreciai nesupratau, ka jie tiksliai nori, persiunciu ta zinute:
Since your recent Visa withdrawal attempts could not be processed successfully (the withdrawn funds and the fees charged were credited in full back to your account balance), it might be possible that your card issuer does not support the Original Credit Transaction (OCT) payment method that we are currently using to process such transfers. We recommend that you contact your card issuer for more details.
In such case, we kindly ask you to use an alternative Visa card for future withdrawals that supports OCT payments, or the bank wire withdrawal option. Kazka raso, kad man i savo banka kreiptis, bet nesuprantu, ka jiems butent pamineti, aciu is anksto uz pagalba tuo klausimu.
Sveiki,
Turiu tokia beda su SKRILL jau keleta menesiu turiu tokia beda, negaliu pervesti skrill balanse esancius pinigus i Visa kortele Luminor banko. As rasiau i Skrill, man taip atrase, bet konkreciai nesupratau, ka jie tiksliai nori, persiunciu ta zinute:
Since your recent Visa withdrawal attempts could not be processed successfully (the withdrawn funds and the fees charged were credited in full back to your account balance), it might be possible that your card issuer does not support the Original Credit Transaction (OCT) payment method that we are currently using to process such transfers. We recommend that you contact your card issuer for more details.
In such case, we kindly ask you to use an alternative Visa card for future withdrawals that supports OCT payments, or the bank wire withdrawal option. Kazka raso, kad man i savo banka kreiptis, bet nesuprantu, ka jiems butent pamineti, aciu is anksto uz pagalba tuo klausimu.
Gal kam teko laukti skrillo kortos ilgiau nei 10 d.d.?
Kazkur lyg maciau, bet dabar neberandu. Kur rasti nusiemimu limitus su skrill kortele?
Kaip galečiau patvirtinti kad mokejimo sistema Skrill per kurią atlieku mokejimus i lažybų saskaitą priklauso man.Čia 1xbet.com reikalauja.😁
Kas kiek laiko keiciasi skrill korteles daily limit withdrawinimo? Jei tarkim yra 900/900 duota pradzioje, tai cia savaitej 900 nusiimti galima, ar menesiui? Nes kad ne dienai, tai tikrai
Kas kiek laiko keiciasi skrill korteles daily limit withdrawinimo? Jei tarkim yra 900/900 duota pradzioje, tai cia savaitej 900 nusiimti galima, ar menesiui? Nes kad ne dienai, tai tikrai